

Wil jij pakkende, onderscheidende
& opvallende storytelling video’s?
Okay Media is hét videoproductiebedrijf voor badass storytelling video’s. Wil jij verandering, onderscheidend zijn en durf jij het aan om ÉCHT zichtbaar te worden? Dan willen wij voor jou een toffe videoproductie gaan maken.
Wat bieden wij aan?
✓ Volledig filmscript op maat
✓ Professionele high-end filmopnames
✓ Productiewerk & acteercastings
✓ Werken met professionele stem- en filmacteurs
✓ Muziek op maat gecomponeerd
✓ Ondertiteling in het ENG/NL
✓ Montagewerk
Ben jij benieuwd wat wij voor jou kunnen betekenen?
Klik op de button en beantwoord een aantal vragen voor jouw gratis en vrijblijvende offerte + filmscript t.w.v. €350,00 ex BTW

Wat is een commercial?
Een online commercial is een hele unieke en onderscheidende manier om jouw product, service en/of dienst presenteren. Je neemt mensen echt mee in een verhaal, gerelateerd aan jouw bedrijf.
Een commercial werkt nog steeds het beste. Zowel online- als TV commercials. Daarbij maakt Okay Media gebruik van storytelling. We maken een video waarin het verhaal van je product, dienst en/of merk centraal staat. Het gaat hier niet om de productspecificaties, maar echt om het verhaal hierachter. De reden daarvoor is namelijk dat mensen geen product of dienst kopen, maar een oplossing. Dus we gaan alle informatie verpakken in een verhaal wat entertainend is om naar te kijken!
Verschillen bedrijfsfilm vs. commercial?
In een bedrijfsfilm laat je wat meer zien van het bedrijf zelf, de mensen die er werken en/of je verteld waar je voor staat. Met een online commercial laat je je product en/of dienst écht spreken. Er wordt een verhaal gecreëerd rondom jouw dienst of product. Bijvoorbeeld met professionele filmacteurs. Dit zorgt ervoor dat de kracht van storytelling in combinatie met marketing jouw kijker ECHT een onderscheidende video te zien krijgt.
Bekijk hieronder een voorbeeld van een storytelling online commercial:
”Bart zit vast in een commercial en hij heeft geen enkele controle over wat hij doet. Kan Bart de Geleidenbaken laten breken?”
In deze commercial gaat het om de Geleidenbaken. De video is bedoelt voor bedrijven die werken met verkeersmaterialen. Deze geleidenbaken is uniek, doordat deze flexibel is en niet breekt of kapot gaat. Dit vertellen we niet zomaar, dit laten we zien.
Award Winning Filmmaker

Award Winners
1x Best Film - Runner up
Met de korte film ''De Burgelijke Staat van Verwarring''.
2x Best Writing
Met de korte film ''De Burgelijke Staat van Verwarring'' en ''Doorgang'' bij het 48hfp
4x Best Editing
Met de korte films ''Alter Ego'', ''Doorgang'' en ''Beta'' bij het 48hfp. , ''Tot Zover mijn Ziel'' bij het OWP.
1x Best Directing
Met de korte film ''Alter Ego'' bij het 48hpf.
1x Best Musical Score & Sound Design
Met de korte film ''Sound of Murder'' en ''Doorgang'' bij het 48hfp
Nominations
5x Best Editing
Met de korte films ''De Burgelijke Staat van Verwarring'', ''Wraak'', ''Fan'', ''High Note'' en ''Sound of Murder'' bij het 48hfp
1x Best Directing
Met de korte film ''De Burgelijke Staat van Verwarring''.
1x Best Musical Score & Sound Design
Met de korte film ''De Burgelijke Staat van Verwarring''.
Het gouden Hert
Go Short Arnhem, Gelders Doek editie met de film ''Talitioah''
De kracht van Storytelling
”Mensen kopen geen dienst of product, ze kopen een oplossing.”
Met storytelling focussen wij ons op die oplossing. De oplossing wordt tot leven gebracht, situaties waar men zich mee kunnen identificeren, door middel van herkenning, humor en emotie. Of wel: ”Show, don’t tell”
Storytelling is onwijs krachtig voor je marketing, leads en sales. Denk o.a. aan:
Mensen onthouden je product of dienst veel sneller. De informatie wordt beter opgeslagen doordat het visueel ”verteld” wordt. Daardoor zullen ze je niet snel vergeten.
Je creëert een imago – ”dat is toch dat bedrijf met die leuke video’s?”
Ze ontwikkelen veel sneller een band en/of connectie met wat jij aanbied. Ze voelen zich vertrouwd en gezien, daardoor zullen ze veel sneller overgaan tot een actie.
Mensen kunnen zich een voorstelling maken bij het ”hebben” van jouw aanbod en daarmee kun je werken met de behoeften van jouw doelgroep. Het verlangen is sterker geworden en dus ook de behoefte om bij jou te kopen.
Soms weten mensen niet eens dat ze iets écht nodig hebben, totdat ze het zien en voelen. Als mensen er niet naar opzoek zijn, gaan ze ook geen teksten lezen over wat je aanbied, ze zijn nog niet ”aan” genoeg. Met een storytelling advertentie neem je ze mee in die beleving en kun je een behoefte creëren.
Zou jij eerder aangaan op een algemenere ”dit is wie ik ben en wat ik doe” of een ”WOW, dit is MIJN oplossing waar ik altijd al naar opzoek was!” video?
Mensen kopen op basis van gevoel en emotie. Mensen kopen bijvoorbeeld om status, geluk, rust, avontuur en/of vrijheid te voelen. Die emotie zal eruit springen in jouw video!

Hoe zou het voor je zijn als jij het verkopen meer kunt loslaten, mensen met een positief gevoel iets bij je willen kopen, potentiële klanten veel sneller over zullen gaan tot actie!?

Ik loop geen klanten meer mis!










START NU!
NU tijdelijk gratis filmscript t.w.v. €350,00 ex BTW
Klik onderaan de button om een aantal vragen te beantwoorden voor jouw gratis en vrijblijvende offerte.
Let op: actie duurt maar 24 uur.


Wat wil je weten? 🙂
Kaylee, Okay Media
Tel: 085 – 060 1785
E-mail: info@okaymedia.nl
Okay Media makes anything look good.